Příběhy netýraného muže 3

Duchovně-punková roadmovie                                                                         .

12.5.      

7:15-8:00h          

Do Berouna       

Dělat nadšeného otce na basketbalový turnaj

 

“Možná jste neuměl přijmout jeho lásku, tak jak vám jí dával!” 

Kurňa, co tím chtěla říct? Že v tom jeho hněvu byla láska?

 

A nebo v té jeho mlčenlivosti? Když jsem byl malý, pravidelně se mnou jezdil do Prahy k doktorovi. Vždy jsme spolu strávili půl dne. Hodina ve vlaku, pak v čekárně, v bufetu a ve vlaku zpět. Pamatuji si limonádu Pomo a housku do hvězdičky na nádraží Praha Střed. Nepamatuji si, že bychom se kdykoli o čemkoli bavili.

 

Jedinou, z jeho pohledu zábavnou historku mám, jak jsme šli krást benzín. Ve městě kde jsem vyrůstal byla rafinérka. Svými trubkami a různými ...vody obepínala celé město. Byla jak chobotnice, která do svých chapadel obejme své blízké a hýčká si je. A když jsme jako kluci chtěli s chapadly bojovat, pokousaly nás skelnou vatou.

 

A na jednom chapadle vyvrtali otvor a přidělali kohout. Taková malá, skrytá bradavka k mateřskému mléku města. Jednou jsme tam s otcem jeli pro benzín. Bál jsem se. Museli jsme přelézt zeď závodu, přehodit kanystry a dojít k výčepu. Když jsme se vraceli, přijelo ke zdi policejní auto. Tak a teď nás zavřou a možná i zastřelej, řekl otec. Celého mě sevřela hrůza a začal jsem plakat. Příslušník VB přelezl zeď a podíval se na mého otce. Ahoj Vendo, kolik je tam lidí? Nikdo. Tak já si taky zajdu, pozdravuj Věrku.

 

Otec mě seřval, že jsem srab. A další dlouhé roky vyprávěl historku, že jsem se málem počůral strachy. Tu historku slyšeli všichni. Láska?

 

„Nemůžete nutit okolí, aby vám dávalo lásku ve formě v jaké jí chcete vy! Nechte jí, ať vás sama osloví.“

 

No tak teda díky duchovní vůdkyně. Zase jedna prakticky využitelná rada.

 

25 triků jak si získat její lásku. 30 způsobů jak ho k sobě připoutat.

„NIKDY PŘED NÍ NEHODNOŤTE JINÉ ŽENY.“

„NIKDY SE HO NEPTEJTE, ZDA VÁS MILUJE.“

Těchto keců je plná benzínka. Reklama na šťastný život, buchtičky na bříšku a hodinky do mínus 200 metrů pod vodou. Kurva, kolik lidí se tak hluboko potopí? Kurva, kolik lidí umí přijmout takovou lásku?

 

Marta potřebuje komunikaci. Stále mi vyčítá, že si s ní nepovídám. Já potřebuji doteky. Potřebuji, aby se ke mě přivinula. Aby mě pohladila. Aby seděla u mě blízko jak jen může. Svět a dálnice je plná osamělých mužů. Možná trochu citově ostýchavých, ale zkuste to být každý týden x hodin sám v autě. Nechápu, proč se vyrábí auta pro čtyři.

 

Ty mi pořád saháš rovnou do rozkroku. Já si před tím s tebou potřebuji chvilku povídat. Jsem tu s dětma pořád tak sama... Blik, ego, hněv, nafučení a nic. A nebo masturbace ve vagíně vlastní ženy. Další fáze manželství. Miluju jí. Miluju jí hodně.

 

Možná mě otec měl rád. Možná jsem to opravdu jen neuměl vnímat. Patnáct let vedle sebe. Možná je potřeba se potopit do mínus 200 metrů pod hladinou a když dochází kyslík, vše vypadá jinak.

 

Tati, můžeme změnit hudbu? Mě ta tvoje muzika nebaví.

Už tam budeme. Ta hodina utekla docela rychle, co? Doufám, že dneska vyhrajete, aby to nebyl ztracenej den jako minule.

Autor: Tomáš Bušek | pátek 8.11.2013 10:21 | karma článku: 10,74 | přečteno: 528x
  • Další články autora

Tomáš Bušek

Příběhy netýraného muže 14

„Když člověk najde odvahu, dostane cestu!“ .

16.12.2013 v 11:10 | Karma: 10,36 | Přečteno: 617x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Bušek

Příběhy netýraného muže 13

„Kdybys nepřebral firmu po mém otci seš NIC!“ .

12.12.2013 v 11:03 | Karma: 11,26 | Přečteno: 732x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Bušek

Příběhy netýraného muže 12

„Pastu na zuby už nevrátíte zpět do tuby!“ .

9.12.2013 v 10:57 | Karma: 7,66 | Přečteno: 644x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Bušek

Příběhy netýraného muže 11

„Milujete svůj život natolik, aby chtěl s vámi i nadále zůstat? Děláte ho šťastným?“

5.12.2013 v 11:39 | Karma: 10,48 | Přečteno: 591x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Bušek

Příběhy netýraného muže 10

„Není problém, když člověk spadne do vody a ztratí se pod hladinou. Problém je, když tam zůstane příliš dlouho!“

2.12.2013 v 11:28 | Karma: 11,64 | Přečteno: 822x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Putinova časovaná bomba. Kadyrov umírá, rozjíždí se krvavý boj o trůny

17. května 2024  14:16

Premium Ramzan Kadyrov ještě dýchá, v Čečensku se však už začíná hledat jeho nástupce. Naznačují to i...

Střet vlaku s člověkem zastavil provoz na trati mezi Olomoucí a Prostějovem

18. května 2024  14:31,  aktualizováno  14:59

Na trati mezi Olomoucí a Prostějovem srazil po sobotním poledni vlak člověka. Provoz na trati mezi...

Střelec na Fica jde do vazby. Premiérův stav se lepší, převoz ještě není možný

18. května 2024  11:09,  aktualizováno  14:44

Slovenský premiér Robert Fico, kterého ve středu postřelil atentátník, je ve stabilizovaném, ale...

Klimatičtí aktivisté ochromili letiště v Mnichově, vybrali si rušné svátky

18. května 2024  8:34,  aktualizováno  14:38

Letiště v Mnichově dnes ráno dočasně přerušilo provoz v důsledku protestu klimatických aktivistů z...

Alpský hotýlek centrem špionáže? Číňané měli výhled na základnu pro F-35

18. května 2024  14:02

Švýcarský hotel Rössli ve vesnici Unterbach se v posledních letech stal tématem hovorů členů...

  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1143x
Rád používám slova. Rád je skládám dohromady a rád si s nimi hraji.